Dobre praktyki:TQM Mennica Państwowa SA. Artysta plastyk i technologie.

W Mennicy Państwowej SA orientacja na klienta oznacza dla spółki przede wszystkim dążenie do poznania jego potrzeb i oczekiwań oraz podpowiadanie mu rozwiązań. Pozwala to na pogodzenie wizji artystów plastyków z możliwościami technicznymi i technologicznymi mennicy. Dotyczy to i tych największych, np. NBP, i tych zupełnie małych, zamawiających medale czy odznaki będące każdorazowo małymi dziełami sztuki.
Generalnie TQM postrzegany jest jednak w firmie bardziej jako filozofia zarządzania, trudna (?) do przełożenia na praktykę przemysłową, wymagająca przebudowy myślenia i działania. 31.12.2014  

(kopia bloga z lat 2014-2018:

 http://wiedzapraktykazmianazysk.bloog.pl Czym-jest-innowacja? 
platforma WP dostępna do 31.03.2018 roku)

Komentarze

Najczęściej czytane

Zaangażowany zespół? Cz.2 Humorzasty zespół? Im więcej przyjemności tym więcej bólu. Kreatywność, dopamina, sen i ból.*

Modele pracy grupowej. Praca grupowa identyfikowana jest jako jedna z najlepszych form partycypacji (?)

EN/PL Effects of building a safety culture. Efekty budowania kultury bezpieczeństwa. Część 5

Good practices: Deep and occasional learning. The phenomenon of mobbing. Dobre praktyki: Uczenie się pogłębione a doraźne. Zjawisko mobbingu.

EN/PL BHP, zmiana postaw pracowników. Autonomia. Change in employees attitudes. Autonomy.