Dobre praktyki:TQM Mennica Państwowa SA. Artysta plastyk i technologie.

W Mennicy Państwowej SA orientacja na klienta oznacza dla spółki przede wszystkim dążenie do poznania jego potrzeb i oczekiwań oraz podpowiadanie mu rozwiązań. Pozwala to na pogodzenie wizji artystów plastyków z możliwościami technicznymi i technologicznymi mennicy. Dotyczy to i tych największych, np. NBP, i tych zupełnie małych, zamawiających medale czy odznaki będące każdorazowo małymi dziełami sztuki.
Generalnie TQM postrzegany jest jednak w firmie bardziej jako filozofia zarządzania, trudna (?) do przełożenia na praktykę przemysłową, wymagająca przebudowy myślenia i działania. 31.12.2014  

(kopia bloga z lat 2014-2018:

 http://wiedzapraktykazmianazysk.bloog.pl Czym-jest-innowacja? 
platforma WP dostępna do 31.03.2018 roku)

Komentarze

Najczęściej czytane

Zaangażowany zespół? Cz.2 Humorzasty zespół? Im więcej przyjemności tym więcej bólu. Kreatywność, dopamina, sen i ból.*

Ból to wyzwanie cywilizacyjne. Cz.4 Zaangażowany zespół? Humorzasty zespół? Im więcej przyjemności tym więcej bólu.

Mam kota (!) na punkcie bezpieczeństwa. Czy znam sąsiada?

Zaangażowany zespół? Cz.1 Humorzasty zespół? Im więcej przyjemności tym więcej bólu. Empatyczne strategie wsparcia pracowników.

Notepad online about me. EN/PL Notatnik online o mnie.

Organizacja ucząca się. Teoria działania. Bariery w uczeniu się. Część 1